Els monuments de Sant Joan Despí als punts de llibre

Els nens i nenes de 2n de l’escola Joan Perich i Valls han fet una creació a l’alçada dels artistes més professionals!
Han elaborat un punt de llibre amb algun monument del seu poble. Agafant referència d’imatges han escollit el que volien fer i amb molta cura s’han posat a produir. El resultat ha estat espectacular! De ben segur que d’aquesta escola en surt algun artista!
Aquí teniu una mostra del procés, que per Sant Jordi quedaran exposats a l’escola pera  qui ho vulgui veure. Ja estem ansioses esperant els premis!