P-3 visita la biblioteca

Un dels objectius del  Pla Lector de l’escola és ” FOMENTAR L’HÀBIT LECTOR I EL GUST PER LA LECTURA”.

Entre les actuacions previstes per aconseguir aquest objectiu estan les maletes viatgeres, el préstec de llibres, les estones de lectura i les visites a la biblioteca de l’escola i també a la biblioteca Mercè Rodoreda.

La nostra biblioteca té una mascota, un simpàtic fantasma que ens deixa pistes a terra per tal que els més petits de l’escola trobin el camí de la biblioteca.

… i aquí els teniu, seguint amb molta atenció el camí que els portarà a la biblioteca!

Bona lectura!!! Benvinguts a la vostra biblioteca!!!