Muntem el nostre poble

Aquesta maleta conté material lúdic destinat a l’alumnat a partir dels 12 anys. La importància de les activitats recau en el sentiment de pertinença a una comunitat, perquè aquest sentiment es troba a la base de qualsevol procés que pretengui vitalitzar la consciència dels membres d’una societat. El material “Muntem el nostre poble” es presenta en una caixa que inclou les fitxes del joc, la guia didàctica per al professorat i un llibre d’instruccions.

L’Oca de la Ciutadania ofereix als alumnes la possibilitat de participar en la gran aventura d’organitzar un poble. De manera divertida i interessant, han d’anar resolent les diferents situacions amb les quals es van trobant al llarg del tauler de joc. L’estratègia, l’atzar, la cooperació i els coneixements seran els seus principals aliats i el seu triomf dependrà, sobretot, del treball en equip.

Contingut:

• Tauler de joc
  • Fitxes
  • 6 grups de targes
  • Llibret d’instruccions
  • Guia del professorat

Aquest material està en una caixa de fàcil transport i pot utilitzar-se en servei de préstec a l’escola durant un cert període de temps.

Per sol·licitar-la o demanar més informació, truqueu al Centre de Recursos Pedagògics del Baix Ebre.