Kits Caixa Valors

Aquesta maleta és un recurs educatiu adreçat als mestres i a l’alumnat de Primària (especialment de 8 a 12 anys) amb la voluntat de reforçar des de l’escola els valors ètics i el compromís social.

La proposta s’organitza en tres Kits, que es poden utilitzar de manera independent:

1. El Kit IDENTITAT permet treballar la valoració de les qualitats personals i l’autoestima, el reconeixement de les emocions i els sentiments que acompanyen els nostres actes. Proposa exercicis per millorar la concentració i aprendre a relaxar-se i tècniques d’interiorització.
  2. El Kit CONVIVÈNCIA inclou exercicis d’empatia per millorar la connexió i la comprensió dels altres, ajuda a desenvolupar el treball col·laboratiu i introdueix a les
    tècniques de resolució de conflictes.
  3. El Kit RESPONSABILITAT ens convida a reflexionar sobre els mecanismes de la responsabilitat, aborda la gestió de situacions d’elevada càrrega emocional i proposa un exemple concret: la responsabilitat envers el medi ambient a partir de l’estudi del consum familiar d’aigua.

Visita la web de l’Obra social de la Caixa.

Aquest material està en diverses capses, com podeu observar en la imatge, i permet utilitzar-se en servei de préstec a l’escola o institut durant un cert període de temps. Les diverses capses es poden demanar de manera independent o conjuntament, depenent de la disponibilitat de les mateixes.

Per sol·licitar-la o demanar més informació, truqueu al Centre de Recursos Pedagògics del Baix Ebre.