Biblioteca: Cicle Inicial

Aquesta maleta conté un recull de llibres de lectura per a l’alumnat de Cicle Inicial de Primària. Amb un total de 32 narracions, catalanes i castellanes, d’autors clàssics i contemporanis. Amb aquest material es pretén fomentar el gust per la lectura i posar a l’abast dels alumnes lectures adreçades al seu nivell educatiu per millorar la comprensió lectora i l’expressió escrita.

A continuació podeu observar els títols de les obres que s’inclouen en aquesta maleta:

• La rata Marieta
  • Marieta va a la fira
  • Marieta s’enfada
  • Marieta juga
  • Marieta inventora
  • Marieta… On ets?
  • Marieta es disfressa
  • Marieta somia
  • Marieta valenta
  • Marieta esportista
  • Marieta cuinera
  • Marieta conductora
  • Marieta fotógrafa
  • Marieta fa música
  • L’hivern de costumeta
  • La lluna presumida
  • El toll és de tots
  • Ha nascut Ximo
  • Les tres bessones i l’Olimpíada més especial
  • Petita àguila
  • L’Àfrica d’en Zigomar
  • Nyic-nyec garranyec
  • Frederich
  • Faules
  • Els cinc horribles
  • El peixet d’or
  • La princesa de la sal
  • Mai més menjaré tomàquets
  • Verlioka
  • Magenta la petita fada
  • El gegant del pi
  • Bona nit, Joan

Aquest material està en una maleta amb rodes per facilitar el transport dins i fora del centre i pot utilitzar-se en servei de préstec als alumnes o formar part de la vostra biblioteca escolar durant un cert període de temps.

Per sol·licitar-la o demanar més informació, truqueu al Centre de Recursos Pedagògics del Baix Ebre.