Maleta de Bee-Bots

La maleta Bee Bot conté un conjunt de materials modulars i manipulables per treballar la Programació i la Robòtica a Educació Infantil i Cicle Inicial d’Educació Primària.

El Bee-bot és un robot que permet aprendre a dissenyar recorreguts i també aprendre a controlar-los per tal que realitzin les accions programades. Aquesta eina didàctica es pot programar d’una forma fàcil potenciant la creativitat dels alumnes i els facilita desenvolupar al màxim la seva lateralitat.

Els alumnes programen el moviment del robot amb els comandaments, creant una seqüenciació d’ordres per tal que el Bee-Bot arribi allà on se li hagi demanat. Aquest tipus d’activitat ajuden al fet que els nostres alumnes treballin en equip, siguin creatius, fomenta el raonament lògic i estructura el pensament.

[Materials didàctics vinculats a la maleta de Bee-Bots]

Aquest material està en un maletí de fàcil transport i pot utilitzar-se en servei de préstec a l’escola o institut durant un cert període de temps.

Per sol·licitar-la o demanar més informació, truqueu al Centre de Recursos Pedagògics del Baix Ebre.