Directrius IFLA per a la biblioteca escolar
23 de gener de 2019
SE/CRP del Baix Ebre
La segona edició de les Directrius IFLA per a la biblioteca escolar representen, respecte a la primera edició, una actualització del desenvolupament professional del bibliotecari escolar en el context de la segona dècada del s.XXI, amb tots els canvis a nivell tecnològic, social i cultural que han tingut lloc i que seguiran succeint en un entorn cada cop més canviant.
La formació del professional encarregat de la biblioteca escolar és fonamental per a un òptim funcionament d’aquesta i per a la seva correcta implementació dins del projecte escolar.
Descripció de l’activitat:
Presentació de la nova edició de les Directrius IFLA per a la biblioteca escolar, traduïdes pel Col·legi Oficial de Bibliotecaris i Documentalistes de Catalunya (COBDC) i en col·laboració amb el Departament de Cultura i el Departament d’Ensenyament.
Destinataris: Responsables de biblioteques de centres educatius, membres de l’equip directiu, membres de la comissió de biblioteca dels centres educatius, bibliotecaris i altres.
Presentació: Júlia Baena
Durada: 2 hores.

