Subxarxes XTDC

El proper dijous 21 d’octubre tindrà lloc la primera sessió de la Xarxa Territorial de Cultura Digital. La Xarxa territorial de Cultura digital és un punt de trobada i acompanyament en el procés de transformació digital dels centres educatius de Catalunya. L’objectiu principal és intercanviar i compartir experiències d’aula i de centre, sumar i enriquir la feina que ja s’està fent arreu del territori, tot potenciant el treball en xarxa i facilitant espais de coordinació i documentació.

1a PART.  Comuna per a les tres subxarxes. 17:30 hores

A càrrec d’en Francesc Rambla, del Servei d’Inclusió i Capacitació Digital de la Secretaria de Polítiques Digitals, sobre la competència digital de la ciutadania.
ACCÉS

2a PART. Especifica de cada subxarxa. 18:00 hores

COMPETÈNCIA DIGITAL DOCENT (CDD)

Adreçat a docents de tots els nivells educatius. Ponents: Maria Masjoan (Àrea de Cultura digital, Departament d’Educació) i Fèlix Tejero (Àrea de Cultura digital, Departament d’Educació).

+[info] #sub-cdd-sessió1

ESTRATÈGIA DIGITAL DE CENTRE (EDC)

Adreçat a membres de la comissió digital d’estratègia digital. Ponent: Jaume Feliu (Àrea de Cultura digital, Departament d’Educació)

+[info] #sub-edc-sessió1

COORDINACIÓ DIGITAL DE CENTRE (CDC)

Adreçat a coordinadors i coordinadores digitals. Ponents: Xavier Meler (Àrea de Cultura digital, Departament d’Educació), Joan de Gràcia (Àrea de Cultura digital, Departament d’Educació) i  Nacho Gàlvez (Àrea de Cultura digital, Departament d’Educació).

+[info] #sub-cdc-sessió1

Amb data 2 de novembre farem la sessió territorial del Baix Ebre. Les persones inscrites rebreu el correu.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut