Autoformació

Els materials que us proposa l’àmbit de Coneixement del medi del CESIRE  tenen com a objectiu, l’autoformació  teorico-pràctica.  Apoderar els docents en el plantejament didàctic de projectes integradors, presentant recursos  que permeten treballar, a l’aula, els problemes socialment rellevant  des del punt de vista de les ciències socials, ciències naturals i la resta d’àmbits STEAM.

A Medi_Steam per un futur possible trobareu reflexions de diferents experts en la matèria, destinades a ampliar la mirada sobre l’ensenyament-aprenentatge del Coneixement del medi (Àmbit científic i Àmbit social i cultural) dels i les docents.

També es posen al servei de l’alumnat diversitat d’activitats, materials, eines, també de digitals per poder desenvolupar els seus projectes.

+[info]

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut