25 N Dia internacional per a l’eliminació de la violència envers les dones

El Dia internacional per a l’eliminació de la violència envers les dones, se celebra anualment el 25 de novembre per denunciar les violències que s’exerceixen sobre les dones a tot el món i reclamar polítiques a tots els països per a la seva eradicació.
Des de l’àmbit educatiu, tenim present  la importància i la necessitat d’educar els infants i joves en valors per l’equitat i la no-violència, en un marc coeducador i de no discriminació per cap motiu, tampoc per raó de sexe i/o gènere.
Amb motiu del d’aquest dia, posem al vostre abast un seguit de materials i recursos que podeu aprofitar per dur a terme actuacions concretes al vostre centre. De ben segur ajudaran a treballar i a prendre consciència a l’alumnat sobre la importància de la prevenció i l’abordatge de les violències masclistes.
Us proposem que dugueu a terme actuacions concretes amb la finalitat de promoure un canvi d’actituds, creences i comportaments per part de tota la comunitat educativa.
El ventall de recursos que us oferim inclou pel·lícules, llibres, enllaços a diferents documents i pàgines web on podreu mirar i escollir aquells materials  que s’adaptin més bé al vostre grup classe, escola, institut,…

Us oferim:

I més recursos al portal XTEC.