Exposició: Prevenció de la violència de gènere

Exposició juvenil sobre sexisme i violència de gènere “És la meva responsabilitat. Aprendre a mirar. Aprendre a pensar” que  té com a objectiu ajudar l’alumnat de secundària a identificar les diferents expressions de violència masclista i a treballar-ne la seva complexitat. Per què tantes noies segueixen immerses en relacions basades en l’abús i la violència? Quin paper hi juga la societat i l’educació en la transmissió dels sexisme i de la violència? quines relacions afectives s’estableixen? L’exposició pretén despertar la consciència de la gent jove i lluitar contra la violència masclista.

L’exposició consta de:

• Cinc mòduls: Capçalera, L’aprenentatge de la violència, Estereotips de gènere, Cossificació i Amor 2.0.
  • Dossier del contingut de l’exposició
  • Dossier professorat
  • Fitxes per l’alumnat