CRP del Bages. Butlletí juny 2020

Per conèixer les últimes novetats i informacions actualitzades visita la nostra pàgina web i segueix-nos al twitter @crpbages

Recursos per treballar des de casa. Benestar emocional

Nous apartats a l’espai: Acompanyament emocional

Hem afegit nous recursos de la nostra pàgina “Acompanyament emocional” No us els perdeu!!

Recursos per treballar des de casa. Materials

Socials a destemps

Dins l’àmbit social i cultural, el CESIRE, estrena l’apartat “SOCIALS A DESTEMPS“.  Ofereix propostes d’activitats per treballar les ciències socials des del confinament.

Ciències 12-15. Competències de pensament científic a l’ESO.

El Projecte Ciències 12-15ha estat dissenyat perquè els alumnes assoleixin els objectius que el Departament d’Educació considera obligatoris en finalitzar l’ ESO

#biblioactivacovid: Una solució per a cada problema

Aquests dies molts de vosaltres heu posat en marxa amb creativitat i enginy estratègies per acostar la lectura a l’alumnat en la distància. Podeu compartir la vostra experiència i donem a conèixer el potencial de les biblioteques escolars a través d’aquest formulari.

Memòria.cat. Més de 400 fotografies antigues de Manresa

La plataforma “El Bages és un clam”, sorgida durant el confinament com a instrument de dinamització cultural i que agrupa més d’un centenar d’entitats, ha fet una recollida de fotografies anteriors al 1976 que podeu veure al portal memòria.cat.

Recursos per l’alumnat

Nova entrada a l’apartat compartim experiències

Tenim una nova proposta a l’apartat “Compartim experiències” Es tracta de quatre vídeos,elaborats per l’equip pedagògic del Parc de la Sèquia, amb enigmes  matemàtics  i experiències científiques, senzilles i entenedores que es poden fer a casa o a l’escola.

Scape Room Jocs Olímpics i Plataforma d’Aprenentatge Gamificat: OLUNEED

Un Escape Room per a jugar des de casa amb l’objectiu és fomentar l’activitat física la cooperació de tots els membres familiars i la transmissió de valors associats al moviment olímpic.

Jornades i formacions

Biodiversitat a les escoles: experiències i recursos

Els propers 29 i 30 de juny, tindrà lloc la Jornada ,en línia ” Biodiversitat a les escoles: experiències i recursos” organitzada per l’Escola Agrària de Manresa. El primer dia 29 de juny encarat a primària i el segon dia 30 de juny més centrat en experiències de secundària. La inscripció és gratuïta però obligatòria.

Escoles d’estiu en línia

Recull de propostes de formació de diferents entitats.