Nous apartats a l’espai: Acompanyament emocional

Hem afegit els recursos de la nostra pàgina “Acompanyament emocional” No us els perdeu!!

• Gestionar i aprendre les emocions: Orientacions per atendre les emocions a l’alumnat (nou apartat a l’xtec), tot un seguit de vídeos de diferents experts que ens donen idees pel retrobament i la gestió del dol.
  • El retorn a les aules: Escolta activa pel retrobamentuna proposta pel desconfinament; una infografia i un document guia per elaborar un Pla de Retrobament Escola i un article sobre la importància de mantenir els vincles durant les vacances d’estiu.
  • Acompanyament al dol: Recull de recursos per treballar les pèrdues, el dol i el retrobament. Elaborat pel Grup de mestres d’educació especial del Bages