CRP del Bages. Butlletí juliol 2023

Per conèixer les últimes novetats i informacions actualitzades visita la nostra pàgina web i segueix-nos al twitter @crpbages i a l’Instagram

Tallers, cursos, jornades…

Oferta d’activitats del PFZ Bages – Moianès. Curs 2023-2024

Ja podeu consultar les formacions programades pel curs 23-24 del Pla de Formació de Zona.

Cantata de La Clika curs 22-23

La Cantata de La Clika està impulsada des de la xarxa de Cases de la Música. Aquest curs 22/23 han participat 420 escoles, dels diferents territoris de parla catalana. A la comarca del Bages han participat 7 escoles, la cantata es va fer a Sallent (Fàbrica Vella)

Activitats per l’alumnat

Llibres XX Certamen de Lectura en Veu Alta

Ja han sortit publicats els llibres de lectura  per a la semifinal del CLVA del curs 2023-2024. Els podeu trobar a la pàgina web del XX Certamen de Lectura en Veu Alta.

Premis Atrapallibres i Protagonista Jove

Els Premis són una activitat de foment lector en què els infants i joves són els protagonistes. Un projecte de l”IBBYcat | Consell Català del Llibre Infantil i Juvenil.Són els únics premis de literatura infantil i juvenil d’abast nacional que tenen com a jurat els mateixos infants i joves que hi participen.

Setmana de la Ciència 2023

Del 10 al 19 de novembre, se celebrarà a Catalunya la 28a edició de la Setmana de la Ciència amb l’objectiu d’apropar la ciència i la tecnologia a la ciutadania. Enguany es commemora el centenari del naixement del bioquímic Joan Oró i Florensa.

Apunta’t a la Setmana Bio 2023!

Ja s’han obert les inscripcions per organitzar activitats dins el marc de la Setmana Bio a l’escola, que tindrà lloc del 14 al 22  d’octubre de 2023 i amb l’objectiu de promocionar i donar a conèixer el sistema de producció i alimentació ecològica, entre les persones de la comunitat educativa. Si voleu rebre material de suport: us heu d’inscriure abans del 22 de setembre.

Ens deixa la manresana Rosa Toran Belver

El passat 30 de juny va morir la historiadora manresana Rosa Toran Belver. Nascuda el 1947. El portal educatiu memoria.cat ens fa arribar uns enllaços relacionats amb la seva trajectòria professional.

Darrer butlletí digital del Banc de Recursos

Us presentem el darrer número del Butlletí Digital que publicarà el BdR (grup de treball que feia recerca, difusió i promoció dels recursos de lectura d’arreu del territori), al Nodes podeu llegir el seu comiat.

Biblioteca – Educació. Novetats bibliogràfiques de temàtica diversa

La biblioteca del Departament ha ampliat el seu fons amb donatius de la Biblioteca de Catalunya. Estan a la vostra disposició per agafar-les en préstec.

Biblioteca – Educació. Novetats bibliogràfiques sobre lectura i llengua

Han arribat novetats sobre lectura i llengua a la Biblioteca. Estan a la vostra disposició per agafar-les en préstec. Per veure quines obres hi ha de lectura i competència lectora i didàctica de la llengua a la Biblioteca, cliqueu als enllaços.

Setmana del Còmic i àlbums il·lustrats

La Biblioteca del Departament va organitzar, durant la setmana del 12 al 18 de juny una mostra de còmics i àlbums il·lustrats. Aquí teniu una mostra de còmics i àlbums il·lustrats disponibles per gaudir-los en préstec al llarg de l’estiu. Apunteu-vos a la Biblioteca!