Cuidem-nos! 4a Jornada PSEC

El dijous 9 de març de 2023 a la sala Jove la Nau de Vilafranca del Penedès (Carrer de Baltà de Cela, 45, 47) se celebrarà la 4a Jornada pedagògica PSEC (Pla Salut Escola i Comunitat) a l’Alt Penedès. Aquesta edició s’abordarà el benestar, la cura de la salut mental i s’exposaran diferents programes de salut del territori.

Aquesta jornada va dirigida als docents referents de salut dels centres de primària i secundària de la comarca, a les direccions dels centres i a altres professionals de l’àrea sanitària.

L’objectiu és potenciar l’educació per a la salut dels infants i joves, a partir de propostes educatives d’àmbit local i comarcal.

Aquest és el programa d’actes de la jornada.

4a Jornada PSEC – Cuidem-nos!

9:00  Benvinguda i presentació de la Jornada
9:05 Mirada del benestar als centres – Ramiro A. Ortegón  (Grup SEER)
10:30  Espai Jove. Programa de Salut comú dels diferents agents de Salut del Territori – Pepa Moreno i Patricia Garcia
10:35 Centres IPSAP – Mercè Mompel
11:05 Pausa. Esmorzar saludable. Amb la col·laboració de Fruites i Verdures Plana Rodona S.L. i La Granja Foods S.L.
11:30 Prevenció del suïcidi – Isaac Lloveras
12:30 Equitat menstrual   – Miriam Molina i Alma Alaminos
12:45 EPSAP – Iolanda Bertran i Foix Ortiz
13:00 Exposició Controles – Diputació de Barcelona
14:00 Cloenda

Col·laboradors: Fruites i Verdures Plana Rodona S.L. i La Granja Foods S.L.

Exposició Controles! per a famílies

També, des de la Regidoria de Joventut de l’Ajuntament Vilafranca del Penedès s’ofereix la visita guiada de l’Exposició Controles?, de la Diputació de Barcelona sobre la prevenció de les drogodependències i conductes de risc, i la promoció del bon ús de les pantalles (TIC).

A continuació, us facilitem la informació i l’enllaç a la inscripció de les visites guiades per a les famílies i alumnat.

Informació i inscripcions a les visites guiades: