Trobada amb l’autora Gemma Lienas

Divendres 26 de maig,  a la sala d’actes de la biblioteca de Vilapicina i en el marc de l’activitat: Autors a les aules,  alumnes de cicle superior de les escoles:  Àgora, Aiguamarina, Calderón de la Barca, Ferrer i Guàrdia, Mestre Morera, Palma de Mallorca, Prosperitat, Sant Jordi i Timbaler del Bruc, es van trobar amb l’escriptora Gemma Lienas. L’autora, va fer una interessant xerrada, transmetent la sesva passió per la literatura, destacant el valor de la lectura i explicant anècdotes sobre com va decidir ser escriptora i com s’inspira.

8 9

Els nois i noies, havien llegit un llibre d’aquesta autora, li van fer preguntes i  li van regalar un àlbum amb dibuixos i frases relatives al contingut del seu llibre.

6 5

En acabar l’acte hi va haver sessió de signatures i cada grup se’n va tornar a l’escola amb els seus llibres signats i dedicats.

Un matí ben profitós i agradable!