Jo, eTwinning, i tu? 8 de maig, jornada sobre e-twinning

eTwinning fomenta la col·laboració escolar a Europa a través de les TIC i dóna suport als centres educatius facilitant-los eines per desenvolupar projectes en comú. eTwinning també ofereix oportunitats de desenvolupament professional i formació continuada gratuïta i en línia per al professorat.

Nascuda el 2005 en el marc del Programa d’Aprenentatge Permanent de la Comissió Europea, des del 2014 forma part del programa Erasmus+ de la Unió Europea.

Aquesta jornada de difusió vol promoure el coneixement d’aquesta plataforma entre els centres educatius de Catalunya amb l’objectiu de promoure l’intercanvi d’idees i la cooperació entre professorat i alumnat de països de tot Europa.

Cal que us inscriviu a partir del dia 15/03/2017 i fins al 05/05/2017 en aquesta adreça.

Localització: Institut Nacional d’Educació Física de Catalunya (INEFC) Av. de l’Estadi, s/n Anella Olímpica de Montjuïc, Barcelona.

El mateix dia de l’acte, en el moment de registrar-vos, podreu comprar un tiquet per dinar. El dinar se servirà a les instal·lacions de l’INEFC. Preu del dinar: 12 €