Família i escola, una complicitat necessària per l’èxit educatiu. Una mirada sistèmica.

Dijous dia 1 de Març  de 17.30 a 19.00h es farà la Xerrada-Taller:

Família i escola, una complicitat necessària per l’èxit educatiu.  Una mirada sistèmica.

La pedagogia sistèmica és una perspectiva que mira l’educació com un ecosistema i permet veure la realitat educativa com un tot vinculat als contexts familiars, històrics i socials i com això afecta l’aprenentatge.

Sabem que la complicitat entre famílies i escola és clau, tant per al benestar de alumnat, com per al progrés en l’aprenentatge.

Com a docents sovint hem de gestionar situacions difícils entre famílies i escoles, i seguir treballant per establir ponts de comunicació i confiança per millorar l’objectiu que tenim en comú: l’educació dels nostres infants.

M.Dolors Villaró Capdevila | Mestra i Psicòloga. Postgrau en pedagogia sistèmica i formació en Infància i Família.

Data: 1 de març de 2108                    Hora: 17,30h.                  CRP Hospitalet

Inscripcció