Presentació LLibre: Educació Infantil. Bones pràctiques a l’Hospitalet

llibre-infantilEl dimecres 8 de març a les 18h. es presentarà a la biblioteca Tecla Sala el llibre Educació Infantil. Bones pràctiques a l’Hospitalet de Llobregat publicat recentment pel Centre d’Estudis de l’Hospitalet dins la col·lecció Josefina Gómez Olivares, dedicada a posar en valor les bones pràctiques educatives que es desenvolupen a la ciutat.

Aquest llibre, fruit d’un conveni entre el Centre d’Estudis i la regidoria d’Educació, posa en valor el bon treball que es  fa a la ciutat al voltant de la petita infància en l’etapa d’educació infantil, la més important en el desenvolupament cognitiu i emocional per a l’ésser humà.

El llibre ha estat possible gràcies a l’aportació dels punts de vista i de les opinions de molts professionals que treballen des de les escoles bressol, les escoles d’educació infantil i primària, les xarxes de criança i educació, els espais familiars, els centres de salut, les associacions de famílies, el Centre de les Arts… I també té el privilegi de comptar amb un article del prestigiós pedagog Francesco Tonucci, pare del concepte de Ciutat Educadora.

La presentació del llibre també coincideix amb l’any de la celebració del desè aniversari de la segona escola bressol municipal de la ciutat, La Casa del Molí.

Us esperem a tots i totes.