Escola Màrius Torres. Commemoració 75 anys de la mort del poeta.

IMG_0199 IMG_5019 IMG_5018 Commemorant els 75 anys de la mort del poeta Màrius Torres la nostra escola va treballar des dels més petitons del centre, de P-3, fins els alumnes més grans, de sisè, la vida i obra de l’autor lleidatà.

Cada curs va realitzar diferents activitats dels diferents poemes. Algunes d’aquestes es van exposar al vestíbul de l’escola i als passadissos del centre.

Com a cloenda d’aquest treball ens va visitar la setmana passada el senyor Ramon Tremosa i Balcells (parlamentari europeu), que és un gran apassionat i expert en Màrius Torres. Va realitzar una conferència sobre la vida i l’obra del poeta lleidatà.

En acabar l’acte els nostres alumnes van cantar “la cançó a Mahalta”, la qual van aprendre tots els alumnes de l’escola.