El fred d’aquest hivern, insuficient per aturar la processionària?

Us heu fixat quantes bosses de processionària hi ha aquest any? Clar, amb aquestes temperatures…! I no es poden fumigar? Cada any n’hi ha més!…  Les darreres setmanes han estat nombrosos els comentaris de la “gent del país” respecte a la processionària, i és que… Llegeix més»

Resum meteorològic anual del 2022

Canviem d’any i entrem al 2023. Revisades les dades de tot l’any 2022, us deixem un petit resum de les principals dades meteorològiques extretes a l’estació digital Davis del Camp d’Aprenentatge de les Valls d’Àneu.
Ha estat un any excepcionalment càlid i sec al conjunt de… Llegeix més»

Curs d’aproximació al coneixement de la història medieval al Pallars

Com molts ja sabeu, sempre en dates de tardor des del Camp d’Aprenentatge de les valls d’Àneu, amb col·laboració amb el centre de recursos del Pallars, organitzem un curs de formació encarat a conèixer amb més profunditat algun dels aspectes o facetes… Llegeix més»

Gaudir de la natura sense límits

Al llarg del curs escolar són nombroses les escoles que en algun moment de la seva estada al Camp d’Aprenentatge de les Valls d’Àneu visiten el Parc Nacional d’Aigüestortes i Estany de Sant Maurici.
Visitar un entorn natural d’aquestes característiques no deixa… Llegeix més»

Resum meteorològic anual del 2021

Un cop acabat el 2021 i revisades les dades de tot l’any, us deixem un petit resum de les principals dades meteorològiques extretes a l’estació digital Davis del Camp d’Aprenentatge de les Valls d’Àneu.
Veureu que ha estat un any de contrastos, destacant les altes temperatures… Llegeix més»