Gaudint sense barreres

Després de molts dies sense poder anar al Parc Nacional per la dificultat d’accés o l’alt risc d’allaus, avui hem pogut anar i gaudir altre vegada d’aquesta finestra espectacular! El relleu glacial, la fauna salvatge pirinenca i la vegetació d’alta muntanya són algun dels eixos centrals de l’activitat. … Llegeix més»

El abetar del Gerdar

Volem compartir aquest article que han fet tres alumnes de cicle mitjà de primària de l’escola de Llavorsí. Han fet una notícia periodística sobre la seva sortida al bosc del Gerdar. Tenint en compte la importància que té que els alumnes escriguin per a ser… Llegeix més»

Voltor comú

Són vaques? No! Són un grup de voltors en un prat a la Guingueta d’Àneu. Deuen haver acabat de menjar una carronya ja que amb pla planxa plena, aquest carronyaire de grans dimensions, no pot aixecar el vol. Haurà d’esperar una mica. El voltor comú… Llegeix més»