Preparació

Un cop heu assistit a la trobada de coordinació, en aquest espai trobareu informació pràctica per preparar la vostra estada.

Organització i funcionament

Podeu descarregar-vos la informació referent a l’organització de l’estada en els següents enllaços:

Projecte Educatiu (Treball previ)

El projecte “Mai Tant” és una proposta d’activitats prèvies a l’estada que us ofereix el CdA, amb la finalitat que l’estada que veniu a fer formi part d’una primera aproximació per a la realització d’un projecte compartit.

És important que l’estada que veniu a fer al CdA tingui una relació directa amb el projecte curricular del centre i és per això que us oferim aquesta proposta d’activitats. Es tracta d’un projecte obert, on cada centre pot escollir les activitats prèvies a realitzar en funció de la seva programació curricular i dels objectius que es vulguin aconseguir amb l’estada.

D’altra banda, aquells centres que ja utilitzeu un projecte propi per venir a fer l’estada, disposeu d’aquesta proposta d’activitats per tal que les pugueu incorporar al vostre projecte, en cas que ho cregueu necessari.

El vostre tutor/a de l’estada us pot orientar a l’hora d’escollir les activitats més adients en funció del vostre projecte d’estada; i que a més a més, us pot mirar de facilitar els recursos que cregueu necessaris per tal de desenvolupar un bon treball previ.