Modalitats

El Camp d’Aprenentage realitza diferents modalitats d’activitats. Per una banda realitzem sortides de dia amb els escolars de la comarca i comarques veïnes. D’altra banda, realitzem estades de dos, tres, quatre o cinc dies destinades a alumnat de diferents edats tant de centres públics de primària i secundària com de batxillerat, mòduls, escoles d’adults o públic universitari.

Els projectes compartits  són una de les altres modalitats que realitzem conjuntament amb els centres educatius de Catalunya ( Adopció de monuments, Tocar la Història…)

Hi ha tres àmbits de treball a realitzar en el CdA de la Noguera:

1.  Els què es fonamenten en la simulació del mètode d’investigació arqueològica, tot reproduint la vida quotidiana en els temps prehistòrics.
  2.  Els què tenen com a objecte d’estudi l’entorn natural i paisatgístic de Sant Llorenç de Montgai, amb l’embassament, la vegetació i la fauna de l’entorn -especialment les aus- com a centres d’interès primordial. Les que pretenen fer entendre els usos econòmics i socials de embassament i la resclosa de Sant Llorenç en el món actual.
  3. Els espais de memòria de la Guerra Civil: arqueologia de la Guerra Civil.