Alumnes de batxillerat de dos instituts del Baix LLobregat investiguen el fenomen de “Les Escletxes” al Papiol

Un cop determinada la causa que origina les “Escletxes”, van fer un recorregut pel poble per tal comprovar si aquest fenomen també podria causar algun tipus d’afectació als edificis; d’altra banda, també van fer una aproximació a un mètode de valoració i càlcul de risc que té en compte la vulnerabilitat, la probabilitat (o període retorn) i el valor dels bens exposats.

Va ser un dia que va començar molt fred, però que després, amb el sol, l’ambient va esdevenir més agradable.

Agraïm a les professores, Yolanda, Teresa i Cristina, i a tots els alumnes, la seva participació i bona predisposició durant tota la sortida.

Si voleu conèixer més a fons el desenvolupament d’aquesta activitat podeu adreça-vos a aquesta pàgina.