Investiguem la riera de Vallvidrera!

Els dies 6, 7, 9 i 10 de Novembre els alumnes de 5é i 6é de l’Escola Santa Maria de Cervelló han vingut ha investigar la riera de Vallvidrera..
Han començat amb una introducció per conèixer com analitzar aquest ecosistema i han revisat el material necessari per a dur a terme aquesta activitat.

S’han dividit en petits grups de treball i han realitzat diferents mesures ambientals. Posteriorment han recol·lectat invertebrats de la riera i fins i tot dues salamandres de la riera que han examinat al laboratori. A partir de totes les seves investigacions han pogut avaluar l’estat de qualitat de l’aigua de la riera de Vallvidrera.

Han treballat amb delit i han fet una feina magnífica!