Video de la 27a conversa pedagògica: La Biblioteca, un projecte de centre.

La biblioteca escolar és un recurs clau per a la millora de la competència lectora en tots els seus àmbits, una eina de suport per a l’adquisició de les competències bàsiques i per al desenvolupament del projecte educatiu de centre.

Les biblioteques dels centres educatius no treballen de forma aïllada sinó que ho han de fer de forma coordinada amb l’entorn: serveis educatius, biblioteques públiques i altres organismes.

Com hauria de ser una biblioteca d’un centre educatiu del segle XXI?
Quins principis hauria de seguir?
Quines línies de coordinació hauria de tenir amb la biblioteca pública?

Intervenen: Nati Calvo, directora de la Biblioteca Sant Ildefons de Cornellà; Albert Correa, mestre del Col·legi Sant Andreu de Badalona i membre del grup Biblioteques Escolars de Badalona

Aquest acte va tenir lloc el dimarts 22 de novembre de 17:30 a 19:00 a la Sala d’Actes del Departament d’Ensenyament.

conversa-biblio
Veure el vídeo

+ info sobre les converses pedagògiques