Important:

El pròxim 6 de Novembre a les 17:15h al Servei Educatiu de Badia i Barberà podrem disfrutar d’una conferencia que ens farà reflexionar sobre la nostra tasca docent.

El conferenciant serà en Salvador Cardús

Títol: “Conviure en una societat diversa”

Temàtica: La conferència tractarà de quines són les condicions per a afavorir la bona convivència en una societat plural, oberta i diversa. Caldrà aprofundir en el concepte de cohesió social, lligat a l’equitat i la confiança. També revisarem les confusions a propòsit de la identitat i el reconeixement. I, entre d’altres, discutirem el mal paper que en l’educació fa el pessimisme social, tan propi de les societats -relativament- benestants.

El conferenciant serà en Miquel Àngel Essomba (20 de Novembre)

Títol: “Més interculturalitat, menys racisme”

Text: Hem de repensar els conceptes i les pràctiques al voltant de la diversitat cultural. La crisi humanitària a la Mediterrània i els processos socials i polítics que vivim a Europa fan que la discriminació i el racisme reprenguin força. La interculturalitat ja no és només un projecte per construir convivència, ha d’esdevenir un projecte per lluitar de nou a favor dels drets humans. L’escola és un espai privilegiat per fer-ho: mestres, infants i famílies prenent consciència dels nous reptes, i construint propostes per abordar-los. Hi ha qui, quan l’huracà s’acosta, alça murs per protegir-se. Altres, basteixen molins de vent.

39è Concurs BBVA de Dibuix Escolar

El Concurs, convocat per la Fundació Antigues Caixes Catalanes amb el suport de BBVA, s’adreça a totes les escoles de primària i d’Educació especial de Catalunya.
La Fundació Antigues Caixes Catalanes (FACC), amb el suport de BBVA, convoca el 39è Concurs BBVA de Dibuix Escolar, amb l’objectiu… Llegeix més»

Conferència d’inici de curs

El dimarts dia 2 de setembre es va fer la conferència d’inici de curs 2019-2020.
La conferència inaugural a càrrec  d’en Jordi Amenós:EL PODER DE LES HISTÒRIES A L’EDUCACIÓ
Els contes i les narracions ens obren les portes a comprensions profundes, a espais interiors, al nostre món emocional i… Llegeix més»

Convocatòria als diferents Programes d’innovació

RESOLUCIÓ EDU/1528/2019, de 3 de juny, per la qual s’obre la convocatòria per participar en diversos programes d‘innovació pedagògica creats pel Departament d‘Educació
Divendres 7 de juny s’ha fet pública la resolució per la que s’obre convocatòria pública per participar en diferents programes d’innovació pedagògica impulsats pel Departament d’Educació.
L’objectiu de… Llegeix més»

17è Certamen Minerva

El passat dijous 16 de maig es va presentar a l’auditori de Badia del Vallès el 17è certamen Minerva. L’acte, organitzat des del Servei  Educatiu del  Vallès Occidental  VII , és un reconeixement a la bona feina de l’alumnat com del professorat i una bona… Llegeix més»

FIRA ARDUINO AL COSMOCAIXA

El passat divendres 23 de febrer va tenir lloc la fira de robòtica d’Arduino al Cosmocaixa de Barcelona, on els alumnes de l’optativa de robòtica de quart van tenir l’oportunitat de presentar els  projectes fets durant aquests mesos.
Van poder veure també els projectes que presentaven… Llegeix més»