Conferència d’inici de curs 19-20

Com cada any iniciarem el curs amb una conferència inaugural a càrrec d’en  Jordi Amenòs amb  la conferència:

EL PODER DE LES HISTÒRIES A L’EDUCACIÓ
Els contes i les narracions ens obren les portes a comprensions profundes, a espais interiors, al nostre món emocional i a possibilitats i solucions. Des de fa anys els éssers humans ens hem narrat per saber qui som, i aquest és el millor tresor que un alumne pot trobar al món educatiu.
Us informem que la Conferència d’inici de curs de Badia-Barberà tindrà lloc a l‘auditori de Barberà   el dia 2 de setembre a  les 12 h.
Us animem reserva la data i a participar, no hi ha millor manera d’iniciar el curs!

Convocatòria als diferents Programes d’innovació

RESOLUCIÓ EDU/1528/2019, de 3 de juny, per la qual s’obre la convocatòria per participar en diversos programes d‘innovació pedagògica creats pel Departament d‘Educació
Divendres 7 de juny s’ha fet pública la resolució per la que s’obre convocatòria pública per participar en diferents programes d’innovació pedagògica impulsats pel Departament d’Educació.
L’objectiu de… Llegeix més»

17è Certamen Minerva

El passat dijous 16 de maig es va presentar a l’auditori de Badia del Vallès el 17è certamen Minerva. L’acte, organitzat des del Servei  Educatiu del  Vallès Occidental  VII , és un reconeixement a la bona feina de l’alumnat com del professorat i una bona… Llegeix més»

FIRA ARDUINO AL COSMOCAIXA

El passat divendres 23 de febrer va tenir lloc la fira de robòtica d’Arduino al Cosmocaixa de Barcelona, on els alumnes de l’optativa de robòtica de quart van tenir l’oportunitat de presentar els  projectes fets durant aquests mesos.
Van poder veure també els projectes que presentaven… Llegeix més»

Seminari de reflexió pedagògica: Mirades de mestres

En el marc del projecte Innovar per Aprendre, l’ICE de la UAB ofereix el Seminari de reflexió pedagògica: Mirades de mestres

La finalitat del seminari és millorar la pràctica educativa a través de la reflexió pedagògica i de l’ús del vídeo per documentar una pràctica de centre que posi la mirada en el paper de l’alumne com a centre de l’aprenentatge.

S’adreça a tots els nivells educatius: infantil, primària i secundària.

Formulari d’inscripció (fins al 25 de gener)

La inscripció és gratuïta.

III Jornades Educatives de Badia

Dimecres, 23/01/2019 Dijous, 24/01/2019
Presentació institucional
Em sento bé, i tu?
Projecte transversal de salut

ESC La Jota
La Fira Medieval com a proposta pedagògica
INS Federica Montseny
Ara és el moment!
CFA de Badia del Vallès
Família / Escola, una Educació compartida
ESC La Sardana
Aprendre a aprendre: eines per a l’autoavaluació

INS Badia del Vallès (BTX)
Establim lligams
ESC Las Seguidillas

Nadals Encantats

AMPA ESC Las Seguidillas
Jornades Tècniques
INS Badia del Vallès (CF)
Gaudim de la música

Llar La Llavor
Els petits matemàtics

Llar Mainada
Visita a l’exposició
Cloenda
Visita a l’exposició

Recomanacions Lectures Infantil i Juvenil (desembre i molt més)

El Grup de Recerca de literatura infantil i juvenil i educació literària de la Universitat Autònoma de Barcelona (Gretel) ofereix una secció de ”Recomanacions LIJ”. Hi figuren els recomanats del mes (en aquest cas desembre 2018) des del 2009, més una selecció pròpia, feta a partir dels llibres que apareixen més valorats per la crítica segons la seva base de dades.

Doneu-hi un cop d’ull.