Proves Competències Bàsiques 4t D’ESO

Proves Competències Bàsiques 6è de primària 2020

Presentació Reunió direccions  al Servei Educatiu de Badia 7 de febrer del 2020

La prova s’aplica:

Els dies 20 (dilluns), 21 (dimarts) i 22 (dimecres) d’abril de 2020, al matí.

• En cinc sessions:
    • El dilluns dia 20: llengua castellana i matemàtiques
    • El dimarts dia 21: llengua catalana i llengua estrangera (anglès i/o francès)
    • El dimecres dia 22: coneixement del medi natural i, si s’escau, aranès
  • Cada sessió té una durada de 60 minuts. Atès que a la prova de llengua estrangera s’han d’escoltar dues gravacions, es pot allargar la durada de la prova fins a 15 minuts.
  • S’aplica de manera simultània a tots els centres que imparteixen educació primària de Catalunya.

DONA LA NOTA

DONA LA NOTA, encara hi som a temps és una iniciativa que pretén que nens i nenes, nois i noies dels centres educatius de Catalunya prenguin consciència sobre el moment que vivim d’emergència climàtica i ambiental, i participin de forma activa en el seu entorn… Llegeix més»

IV Jornades Educatives de Badia del 29 de gener del 2020

Aquí us deixem un recull d’imatges i presentacions de les IV Jornades Educatives de Badia
Presentacions: De tots els centres i del projecte d’acompanyament

#gallery-1 {
margin: auto;
#gallery-1 .gallery-item {
float: left;
margin-top: 10px;
text-align: center;
width: 33%;
#gallery-1 img {
border: 2px solid #cfcfcf;
#gallery-1 .gallery-caption {
margin-left: 0;
/* see gallery_shortcode() in wp-includes/media.php… Llegeix més»

Activitats del 2n trimestre al servei educatiu de Badia/Barberà:… Llegeix més»

Torna el concurs còmic Barcelona!

Us enviem aquesta informació que pensem que pot ser del vostre interès.
En el marc de la 38a edició de Còmic Barcelona, que tindrà lloc entre el 8 i el 10 de
maig de 2020, FICOMIC, amb la col·laboració del Departament d’Educació de la
Generalitat de Catalunya, convoca… Llegeix més»

Dilluns de ciència

La Residència d’Investigadors, és un consorci públic creat l’any 1993 pel Consell Superior d’Investigacions Científiques i per la Generalitat de Catalunya
Ofereixen un espai en el qual s’ allotgen els professors i els investigadors durant les seves visites a Barcelona.
Organitzen activitats científiques i culturals per tal de fomentar la reflexió… Llegeix més»

“Conviure en una societat diversa”

El passat dia 6 de novembre, ens va visitar el sociòleg, periodista, escriptor i doctor en ciències econòmiques Salvador Cardús.
Com a investigador ha treballat en el camp de la sociologia de la religió i de la cultura, l’anàlisi dels mitjans de comunicació i també de… Llegeix més»

39è Concurs BBVA de Dibuix Escolar

El Concurs, convocat per la Fundació Antigues Caixes Catalanes amb el suport de BBVA, s’adreça a totes les escoles de primària i d’Educació especial de Catalunya.
La Fundació Antigues Caixes Catalanes (FACC), amb el suport de BBVA, convoca el 39è Concurs BBVA de Dibuix Escolar, amb l’objectiu… Llegeix més»