Concurs Tísner de Creació de Jocs de Català

tisner-grocObjectiu

Promoure la implicació i la participació col·lectiva de mestres i alumnes en la creació i desenvolupament de jocs inèdits que fomentin l’interès per la llengua catalana.

Alumnes de 5è i 6è de primària de les escoles de Catalunya.

Bases

Hi poden participar totes les propostes de jocs que desenvolupin l’aspecte lúdic i creatiu de la llengua catalana.
Els projectes s’han de presentar per aules.
Cada aula pot presentar un sol joc.
El joc ha de ser inèdit i en català.
És requeriment indispensable que el projecte tracti qualsevol aspecte de la llengua catalana.
El joc ha d’ésser pensat per a jugar de manera col·lectiva.
Cal presentar la maqueta del joc amb el seu nom i les corresponents instruccions d’ús.

Termini d’inscripció

La inscripció és gratuïta i s’ha de fer al web jocsijoguines.cat abans de l’11 de novembre de 2016.

La presentació dels projectes s’ha de fer a la seu de Plataforma per la Llengua (c/ Sant Honorat, 7, de Barcelona) abans del 31 de març de 2017.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *