Acte central de la XIV Mostra de Treballs de Recerca

L’Espai Enric Granados va acollir el 5 d’abril, l’acte central de la XIV Mostra de Treballs de Recerca.

Vam comptar amb la presència de la directora dels Serveis Territorials del Vallès Occidental del Departament d’Ensenyament, Carme Vigués, de l’il·lustríssim alcalde de Cerdanyola, Carles Escolà, la regidora d’Educació, Elvi Vila i, els inspectors Francesc Martín i Charo Guerrero.

“Elvi Vila, regidora d’Educació, va valorar especialment l’esforç que suposa el treball de recerca, tant per part de l’alumnat com del professorat i les famílies dels nois i noies, i va remarcar que treballs com aquests fan evident que, amb voluntat, tot és possible. D’altra banda, Carme Vigués, directora dels Serveis Territorials del Vallès Occidental del Departament d’Ensenyament, va agrair al professorat el guiatge de l’alumnat en el procés educatiu, i va definir els treballs de recerca com a punt d’inici d’una nova etapa en la vida de les noies i els nois” (cerdanyola.cat)