Celebració de la CodeWeek a Cerdanyola

Molts centres han celebrat enguany la setmana europea de la programació a Cerdanyola.: CodeWeek

Ens ha arribat informació detallada de l’escola Carles Buigas, que ens va demanar el material de robòtica i ha fet tallers des de parvulari a Cicle Mitjà i de l’Institut Banús, que  ha organitzat tallers de MINECRAFT o Scratch i provar de fer una App pel mòbil dirigits a pares i mares, germans de primària i alumnat de 1r. d’ESO. Aquests tallers han estat a càrrec d’alumnes i ex-alumnes experimentats del seu centre, amb el suport del professorat del departament.

Us deixem enllaços a les seves notícies:

• Setmana CodeWeek – Escola Carles Buigas
  • CodeWeek + Institut Banús = CodeBanús