EL PLA DE SUPORT INDIVIDUALITZAT (PI) ÉS UN DOCUMENT QUE RECULL LES VALORACIONS I LA PRESA DE DECISIONS DELS EQUIPS DOCENTS (AMB LA PARTICIPACIÓ DE LA FAMÍLIA I DE L’ALUMNAT) SOBRE LA PLANIFICACIÓ DE MESURES, ACTUACIONS I SUPORTS PER DONAR RESPOSTA A SITUACIONS SINGULARS DE DETERMINATS ALUMNES EN TOTS ELS CONTEXTOS EN QUÈ ES DESENVOLUPA EL PROJECTE EDUCATIU.
A CONTINUACIÓ, US PRESENTEM UN RESUM ACTUALITZAT AMB ELS ASPECTES MÉS RELLEVANTS SOBRE LES ORIENTACIONS EN L’ELABORACIÓ DELS PI.
EL PI HA DE CONTENIR TOTA LA INFORMACIÓ RELATIVA A LES DADES PERSONALS I ACADÈMIQUES DE L’ALUMNE, AIXÍ COM TAMBÉ HA D’INCLOURE EL MOTIU PEL QUAL ES DECIDEIX ELABORAR EL PI, LES MESURES I ELS SUPORTS NECESSARIS PERQUÈ L’ALUMNE ASSOLEIXI LES COMPETÈNCIES BÀSIQUES, I ELS CRITERIS D’AVALUACIÓ, SUPERIORS O INFERIORS ALS QUE CORRESPONEN AL NIVELL EN QUÈ ESTÀ ESCOLARITZAT, CONCRETATS A LA PROPOSTA EDUCATIVA, ELS ACORDS AMB ALTRES PROFESSIONALS I LA FAMÍLIA, I QUALSEVOL ALTRA DECISIÓ DE L’EQUIP DOCENT QUE ES CONSIDERI NECESSÀRIA.
US DEIXEM TAMBÉ UN DOCUMENT D’ORIENTACIONS QUE US POT AJUDAR A ENTENDRE COM ELABORAR UN PLA DE SUPORT INDIVIDUALITZAT.