XIV Trobada de Jocs Tradicionals de la Ribera d’Ebre i la Terra Alta. El Tradijoc

El proper dia 24 de maig se celebrarà a Batea la XIV Trobada de Jocs Tradicionals de la Ribera d’Ebre i la Terra Alta per a tot l’alumnat de 1r d’ESO de les dos comarques. Des de ja fa uns cursos aquest trobada es va realitzant a diferents poblacions dels instituts participants: Móra d’Ebre, Flix, Gandesa i Batea. Els centres que hi participen són: l’ Institut Julio Antonio,Col·legi Santa Teresa i el centre d’educació especial de Móra d’Ebre; l’ Institut 3 d’Abril de Móra la Nova; Institut Flix, de Flix; l’ Institut Terra Alta, de Gandesa i l’ Institut Escola Mare de Déu del Portal de Batea.

Batea, poble amfitrió, es convertirà en l’escenari de jocs tradicionals i durant el matí tot l’alumnat, en grups, aniran passant per diferents jocs que han anat preparant els professors d’educació física dels centres.