Conferències Avancem cap a l’escola inclusiva

Aquest mes de gener comença el cicle de tres conferències adreçades a mestres d’infantil, primària i secundària amb una concepció global de la inclusió.

Les dates de les conferències són:

●22 de gener : Les bases de la pedagogia sistèmica i com s’implementen en les situacions educatives, a càrrec de Mar… Llegeix més»

V Trobada Pedagògica USEE

El pròxim 27 de gener se celebrarà, a l’Escola Miquel Granell d’Amposta, la V Trobada Pedagògica USEE. Un recurs per a la inclusió.
Dades de l’activitat:

• Títol: De la USEE al SIEI: Construint suport inclusius
  • Ponent: Laura Domingo Peñafiel (Professora i investigadora de la Universitat de Vic)
  • Calendari: 27 de gener (9 a 14h)
  • Lloc: Esc.… Llegeix més»

Motxilles mediambientals

Les  Motxilles mediambientals estan pensades per a ser utilitzades en qualsevol medi ja sigui natural, rural o urbà, i en condicions geogràfiques diverses des del paisatge de muntanya fins a la costa o la meseta.
El desenvolupament de les activitats per a cada nivell que es presenten… Llegeix més»

Formació pla STEAMcat

Aquest curs 17-18 el Departament d’Ensenyament ha començat a desplegar el pla STEMcat en la seva vesant educativa.
El pla STEMcat, té per objectiu l’impuls de les vocacions científiques, tecnològiques, en enginyeria i matemàtiques.
El pla STEMcat realitzarà diverses actuacions en els àmbits d’universitats, recerca, empresa i ensenyament. En el nostre cas, Ensenyament… Llegeix més»

mSchools Student Awards – Mobile History Map

El concurs mSchools Student Awards – Mobile History Map vol fomentar el treball col·laboratiu de l’alumnat dels centres participants a la plataforma de georeferenciació Mobile History Map, mitjançant el desenvolupament de continguts d’interès i premiar-ne les aportacions més reeixides.
L’enfocament del concurs d’enguany pretén promoure i potenciar… Llegeix més»

Concurs de felicitacions de Nadal stop-motion

Després de reunir-nos el jurat del concurs Felicitacions de Nadal, hem considerat dos premis ex aequo per felicitar els Nadals des del Servei Educatiu de la Terra Alta als centres educatius, CRPs i administració.
Els vídeos guanyadors són:
C.C.A.J. de l’Escola Doctor Ferran. Alumnes: Abril Descarrega, Cristina… Llegeix més»

mSchools: MOBILE LEARNING AWARDS

Ja està obert el període d’inscripció per als Mobile Learning Awards, dins del projecte mSchools, en les seves dues modalitats de participació:
ESCOLES INNOVADORES EN L’APLICACIÓ DE LES TECNOLOGIES DIGITALS
La finalitat d’aquesta primera modalitat és donar a conèixer les diferents vies d’integració… Llegeix més»