Premis Bibliotech

La Fundació Bofill presenta els Premis Bibliotech pensats per visibilitzar les pràctiques que es fan a les biblioteques escolars dels centres educatius de Catalunya. Aquests premis volen reivindicar la importància de la BE com a epicentre de transformació social, cultural i educativa dels centres educatius.

Els premis… Llegeix més»

Fantastically Great Women Who Worked Wonders

Avui a l’espai de #divendres coeducatius tornem amb un altre conte genial en llengua anglesa de l’escriptora i il·lustradora Kate Pankhurst, descendent de la sufragista britànica Emmeline Pankhurst, on ens presenta les magnífiques fites de dones increïbles en el món laboral.
Fantastically Great Women Who… Llegeix més»

Teatre en anglès: Treasure Island

El passat dimarts 5 de març va tenir lloc a la sala polivalent de Batea l’obra de teatre en angles Treasure Island, de la companyia IPA Productions. Aquest show, inclòs dintre les activitats de la sortida de la comunitat de grans del programa… Llegeix més»

Fantastically Great Women Who Saved The Planet

Avui a l’espai #divendres coeducatius us presentem el llibre Fantastically Great Women who saved the planet de la mateixa autora de Fantastically Great Women who changed the world, conte en anglès que vàrem mostrar fa 15 dies en aquest mateix espai.
Així doncs, l’escriptora i… Llegeix més»

Orientacions i recomanacions per l’ús de la IA als centres educatius

L’aparició de l’aplicació ChatGPT, el 30 de novembre del 2022, revoluciona i posa l’ús conscient de la IA en el focus mediàtic; i també en l’àmbit educatiu, atès que l’alumnat comença a utilitzar aquesta tecnologia amb una repercussió notable.
Vist l’interès creixent per l’ús de… Llegeix més»

Fantastically Great Women Who Changed The World

Avui al #divendres coeducatius us presentem el fabulós conte Fantastically Great Women Who Changed The World; un llibre en llengua anglesa escrit per Kate Pankhurst, escriptora descendent directa de la sufragista britànica Emmeline Pankhurst.
En aquest meravellós llibre, l’autora ens presenta uns fets fascinants sobre… Llegeix més»

La lectura literària a l’aula: orientacions didàctiques de 0 a 18 anys

El Departament d’Educació acaba de publicar tres documents d’orientacions per treballar l’educació literària a tots els nivells educatius amb l’objectiu d’acompanyar els docents en el desplegament del nou currículum a l’aula.
La lectura literària a infantil. Orientacions per a l’ensenyament de la literatura
La… Llegeix més»