Propostes de formació i actuacions extraordinàries

Des del SE Terra Alta volem col·laborar en l’adopció de mesures extraordinàries en relació al suport al professorat mitjançant recomanacions, orientacions i recursos metodològics i de formació, que proporcionin oportunitats per al desenvolupament professional docent en condicions excepcionals. Ahir ja us vam enviar algunes propostes, recursos i formacions que podeu fer.

Així, avui us recomanem que mireu la portada de l’XTEC on trobareu els Recursos per al professorat. Activitats d’autoaprenentatge; Formació extraordinària oberta; l’Edu 365, amb propostes d’activitats d’autoaprenentatge per al vostre alumnat; i un enllaç al twitter per seguir les darreres informacions.

Seria interessant conèixer experiències dels vostres centres en aquesta situació d’alarma i confinament i que optimitzeu espais de treball telemàtic amb el vostre alumnat.

Us animem, doncs, a explicar-nos les tasques, experiències i treball que feu, i que els compartiu a la vostra pàgina web.

Dia Internacional del Llibre Infantil i Juvenil

Tot i que estem en època de confinament no podem deixar de banda aquelles celebracions que ens fan recordar que estem a prop els uns dels altres encara que físicament estiguem lluny… i avui és una d’aquestes commemoracions: el Dia Internacional del Llibre Infantil (coincidint… Llegeix més»

Propostes per fomentar la lectura en temps de confinament

Des del Programa de Biblioteca Escolar “puntedu” ens han fet arribar el següent material que inclou moltes propostes d’activitats per fomentar la lectura durant aquests dies de confinament.
L’objectiu del dossier és el d’oferir eines al professorat per poder continuar la tasca de foment… Llegeix més»