Maleta pedagògica online d’iniciació al món del codi

Us proposem aquests materials online per començar a iniciar l’alumnat al món del codi. Són aplicacions que serveixen per aprendre a programar a través del joc i l’experimentació, i introduir així, el pensament computacional. Algunes de les activitats que us adjuntem són
BotLogic: Aquesta aplicació en… Llegeix més»

XXIV Concurs El Gust per la Lectura

El Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics convoca el XXIV Concurs El Gust per la Lectura, basat en la lectura i treball de les obres i els dossiers didàctics corresponents.
S’estableixen set categories, d’acord amb els nivells educatius de l’alumnat participant que van des de cicle mitjà… Llegeix més»

Visita el Consorci d’Aigües de Tarragona a l’Ampolla!

El Consorci d’Aigües de Tarragona té obert el programa de visites a l’Estació de Tractament d’Aigua Potable (ETAP) de l’Ampolla a l’ETAP de l’Ampolla. Aquestes visites van adreçades, entre d’altres col·lectius, als centres escolars, tant de primària com de secundària, per tal que els alumnes puguin observar… Llegeix més»

Premis Baldiri Reixac 2018-2019

Per a escoles amb voluntat transformadora, per a mestres compromesos i innovadors, per a alumnes curiosos i creatius. Per a tots vosaltres, ja és aquí la 41a edició dels Premis Baldiri Reixac. Els Baldiri!
Els Baldiri reconeixen, impulsen i fan realitat projectes educatius que donin resposta… Llegeix més»

Jornada Apadrinem Patrimoni

Dissabte dia 6 d’octubre va tenir lloc al Servei Educatiu del Baix Ebre la Jornada Apadrinem Patrimoni, activitat del PFZ interzona, que va comptar amb dos conferències i l’intercanvi d’experiències de tres centres educatius de les Terres de l’Ebre.
La jornada la va presentar la directora… Llegeix més»

Jornada Apadrinem Patrimoni

El proper dia 6 d’octubre a partir de les 9 h se celebrarà la Jornada Apadrinem Patrimoni al Servei Educatiu del Baix Ebre., Edifici Betània, Esplanada Orleans, s/n, Tortosa
L’ Apadrinem el nostre patrimoni es basa en la idea de l’apadrinament d’un element patrimonial de l’entorn per part de… Llegeix més»