L’Aventura de la Fer. Un projecte d’emprenedoria a 5è de primària

FER.CAT és un projecte de cooperació bilingüe (català i anglès) que fomenta les vocacions emprenedores entre l’alumnat de 5è curs de primària en les escoles dels territoris rurals, posant en valor les oportunitats dels territoris rurals participants.
Amb aquest projecte es pretén mostrar les oportunitats… Llegeix més»

Els fons marins de les Terres de l’Ebre: Taller de formació internivells

Data: 4 de juliol
Lloc de realització: Platges de Sant Jordi i Cala Vidre, a l’Ametlla de Mar.
Punt de trobada: Castell de Sant Jordi d’Alfama (Urb. Les Tres Cales, l’Ametlla de Mar)
Horari: de 9 a 14h
Donar a conèixer una activitat divulgativa del territori apta per a… Llegeix més»

Premi Baldiri Reixac per als alumnes d’educació infantil i de cicle inicial de La Fatarella