Laboratori de Matemàtiques

En el web del Laboratori de matemàtiques, creat pels professionals de l’Àmbit Matemàtic del Cesire, hi trobareu el llistat de tots els materials que conformen la maleta i, a més a més, tot un seguit d’activitats i propostes didàctiques adreçades a tots els nivells (Infantil, Primària i Secundària) que es descriuen detalladament per poder treballar amb aquests materials manipulatius a l’aula (fitxes didàctiques, vídeos explicatius, apps, jocs interactius, webs amb recursos, etc). Creiem que és un sites molt complet i que us pot ser de molta utilitat per al treball amb el vostre alumnat.

Vídeos del laboratori de matemàtiques: com a complement de la campanya Laboratori de matemàtiques s’ha elaborat un seguit de vídeos de diverses tipologies. Alguns són enregistraments de sessions d’aula, a altres vídeos un parell de docents de primària o de secundària ens expliquen com fan servir ells el material amb els seus alumnes, i altres s’han creat com a suport de cursos de formació. Trobareu més vídeos a la llista de reproducció Laboratori de matemàtiques del canal del CESIRE-àmbit de matemàtiques.

Applets

+ Recursos: