Premis de la V edició de Jocs Florals

Ionut Cristina Balo, alumne de l’Escola Puig Cavaller de Gandesa, ha estat guanyador en el V certamen de Jocs Florals escolars en la categoria D d’educació especial. Els premis han estat molt repartits i totes les comarques han rebut premis en diferents categories.Tots els alumnes guanyadors han pujat a l’escenari  a llegir un fragment del seu escrit literari.

Hi ha participat el delegat adjunt, el sr. Pere Vidal; Kennet Martínez, inspector de la zona; Nuria Estrada, cap de secció dels serveis educatius i el jurat de la categoria literària i el jurat de la categoria conte audiovisual.

L’acte s’ha celebrat a l’auditori Felip Pedrell de Tortosa i han acompanyat a tots els alumnes, els seus mestres i família. Ha estat un acte molt entranyable.