Mostra de Teatre 2019

XXX MOSTRA DE TEATRE ESCOLAR DE LA TERRA ALTA

Del 2 al 4 d’abril de 2019. Casal Municipal d’Horta de Sant Joan.

Dimarts, 2 d’abril

Argument: La popular, macabra, divertida, elegant i encantadora família Addams es posa a prova quan uns forasters, vinculats amb la seua filla, van a sopar a casa seva. Els esdeveniments de la nit canviaran per sempre al clan dels Addams.

Argument: El clàssic conte de la Ventafocs adaptat al s. XXI.

Argument: La Jana és una xiqueta que quan es toca les ulleres fa volar objectes. Els pares, molt preocupats, la porten a la visita de dues psicòlogues. Aquestes creuen convenient que ingressi en una escola on trobarà altres xiquetes i xiquetes que, com ella, tenen superpoders. Les mestres d’aquest centre intentaran que els seus alumnes controlin i aprofitin els dons especials que posseeixen. Ho aconseguiran?

Argument: Uns influencers de les xarxes socials estan buscant el millor poble de Catalunya per fer un programa especial, però en arribar a la Terra Alta se’ls complicarà la tasca.

Dimecres, 3 d’abril

Argument: Els alumnes de Corbera d’Ebre s’assabenten que han de representar una obra de teatre a la XXX Mostra de teatre escolar de la Terra Alta. La idea els entusiasma, però també els porta a l’embolic d’elegir una obra original i distribuir els personatges. Finalment tenen una GRAN IDEA.

Argument: L’obra està basada en el conte infantil popular El flautista d’Hamelín la qual nosaltres hem adaptat i anomenat El flautista de Prat de Comte. El poble de Prat de Comte està envaït per rates i apareix un flautista que promet fer-les desaparèixer a canvi d’uns diners. Aconseguiran deslliurar-se de les rates els pratdecomtins? Cobrarà per la feina feta el flautista?

• En Tabalet. Escola Cèsar Martinell del Pinell de Brai.

Argument: En Tabalet és un conillet petitó que no fa cas de la seva mare que ha marxat a comprar i es posa en perill. Surt del cau i troba una serp enorme que gràcies a la seva mare no se’l menja. Durant l’obra es va trobant diferents animals del bosc i es dóna un petit diàleg.

Argument: Hi havia una vegada, en un poble, una princesa ratolina que es volia casar amb el personatge més poderós. Així que, sense pensar-s’ho, se n’anà a buscar-lo.

Dijous, 4 d’abril

Argument: Era un rateta molt presumida que es troba un dineret i es compra un llacet. Davant de casa seva desfilen els seus pretendents que volen casar-se amb ella. Es casa amb el gat.

Argument: Adaptació de la pel·lícula del Rey León en un musical on actuen tots els xiquets/es de l’escola.

Argument: Per culpa d’un contratemps, l’alcalde es veu obligat a contractar d’urgència un director d’orquestra local que fa molts anys que no dirigeix a cap músic. Aquest es veurà obligat a buscar-se la vida per tal d’oferir un concert per les festes majors del poble.