Sortida Coneix la Terra Alta: Comunitat de mitjans a Prat de Comte

El passat divendres 13 de maig de 2022 va tenir lloc la trobada del programa Coneix la Terra Alta amb l’alumnat de la comunitat de mitjans a la vila de Prat de Comte. Els 265 alumnes arribats de les diferents poblacions de la Terra Alta van gaudir d’un dia assolellat i esplèndid ple d’activitats en diferents punts de la població. Després d’esmorzar, els alumnes distribuïts en grups van poder fer la descoberta del poble mentre passaven per unes estacions amb jocs esportius i tradicionals que es van organitzar des del Consell Esportiu de la Terra Alta. Des del CRP volem donar les gràcies al Consell Esportiu i al seminari de mestres d’Educació Física per la seva implicació i col·laboració.

L’alumnat també va tenir l’oportunitat de visitar altres espais d’interès de la població com ara la destil·leria d’aiguardent i el forn Morruno, el museu del parc natural dels Ports, la destil·leria d’espígol i la sala d’exposicions Joan Lahosa. Cap a les 14h l’alumnat va dinar al Casal i en acabar, es va continuar amb la roda d’activitats. Per finalitzar la trobada, es va ballar una coreografia conjunta a la pista poliesportiva que l’alumnat ja havia anat assajant en passar per una estació. Abans de marxar, els estudiants va rebre un obsequi gentilesa del Consell Esportiu que consistia amb una gorra, un diploma de participació i un tríptic de Prat de Comte.

Volem agrair la col·laboració i el suport de l’Ajuntament de Prat de Comte, especialment de Pepe, Linda i Jordi Grau, i de l’escola Mare de Déu de la Fontcalda de la mateixa localitat.