XXXII Mostra de teatre escolar a la Terra Alta

La XXXII Mostra de teatre escolar a la Terra Alta va tenir lloc a la població de Vilalba dels Arcs els dies 9, 10 i 11 de maig de 2022, enguany recuperant el format presencial al casal del Rossinyol. L’ajuntament, molt amablement, ens va cedir la sala gran del teatre i allí s’hi van representar tretze obres dels diferents centres educatius participants. Cliqueu aquí per veure el programa complet de la mostra. Des del CRP volem agrair a l’alumnat, els docents i les famílies pel seu gran esforç i dedicació. També volem donar les gràcies a l’Ajuntament de Vilalba dels Arcs, especialment a l’Avelina, Josep i Joaquim de la brigada, i a l’escola El Diví Mestre de la mateixa localitat.

Ens veiem l’any vinent per gaudir un cop més de la màgia del teatre. A reveure!