La Cúpula Gustum ens visita

Avui dijous 14 de març La Cúpula Gustum s’ha instal·lat al gimnàs de l’escola Puig Cavaller de Gandesa i el dia 12 d’abril ho farà a l’escola El Diví Mestre de Vilalba dels Arcs a la trobada de la ZER. Els alumnes de Cicle Mitjà i de Cicle Superior de l’escola han pogut visitar la cúpula i rebre les explicacions del monitor especialitzat que dinamitza aquest recurs. Aquesta proposta pedagògica té l’objectiu de donar a conèixer i valorar la producció agroalimentària de l’àmbit rural, els productes que s’hi elaboren, el paisatge que generen i quin impacte té el consum d’aquests en la nostra economia i tradicions. Aquesta proposta d’activitat educativa rep el nom de La Cúpula Gustum degut a la seva instal·lació central, un espai inflable i semiesfèric que ofereix al públic una experiència visual immersiva per descobrir zones rurals on s’elaboren molts dels productes bàsics de la nostra dieta.

Per tenir més informació del projecte consulteu el DOSSIER EXPLICATIU DE LA CÚPULA GUSTUM, on s’expliquen, a més, les característiques educatives del projecte.

També podeu consultar la seva web.