Dia de la Internet Segura-7 de febrer

Aquest any, el Dia de la Internet Segura compleix el 20è aniversari, i per celebrar-ho, l’Institut Nacional de Ciberseguretat (INCIBE) ha preparat m activitats gratuïtes per als centres educatius que es desenvoluparan durant els dies 7, 8 i 9 de febrer en format online. En concret, el 7 de febrer, amb l’objectiu de treballar competències digitals per a un ús segur i positiu de la tecnologia, s’han organitzat les activitats següents:Aquests tallers en línia, mitjançant la plataforma Zoom, estan dissenyats per participar des de les aules, a través d’un equip d’aula amb connexió a Internet i un sistema de projecció on es pugui seguir la sessió. En cadascun, l’alumnat coneixerà aspectes bàsics de ciberseguretat, realitzarà una activitat pràctica i es conclourà amb una dinàmica participativa a través de Kahoot!.

• Taller en línia per a alumnat de 6 a 8 anys ‘Crea la teva contrasenya secreta’: ajudarà els xiquets i xiquetes a comprendre la importància de les contrasenyes i a treballar unes pautes senzilles per crear contrasenyes segures i fàcils de recordar.
  • Taller online per a alumnat de 9 a 12 anys ‘Detecta el frau en videojocs’: ajudarà els joves a desenvolupar el seu judici crític per identificar pàgines i missatges fraudulents contextualitzats a l’entorn dels videojocs.
  • Taller online per a alumnat major de 13 anys ‘Aprenent a configurar el nostre dispositiu’: ajudarà els joves a conèixer i aplicar mesures de seguretat, privadesa i benestar als seus dispositius.

Cada taller es realitzarà en 2 passis: de 10:00h a 11:00h i de 11:30h a 12:30h.

Important: Es requereix registre en línia previ.

Accediu a tota la informació i al registre clicant aquí.

També podeu consultar els recursos que posen al vostre abast els portals Xtec, Edu365, famíles digitals i el web d’Internet Segura.