Repensem l’escola  Educació Infantil i Primària

Som un grup de mestres que treballem a escoles públiques i que ens hem format com a grup de treball a la zona educativa de Blanes-Tordera 2013-2014.
El grup es va formar a partir dels interessos i les necessitats d’unes mestres de diferents escoles que es van trobar en unes jornades educatives. žAllà vam veure la necessitat d’engegar un camí diferent en el món educatiu. A partir d’aquíž vam buscar diferents estratègies per iniciar-nos en tot aquestes formacions més vivencials: seminari de pedagogia sistèmica, curs d’educació viva i experiències personals.

Ambients – Educació Infantil i Primària

Grup de mestres de Vidreres Pla de Formació de la Selva I 2014-2015.
Són espais relaxats i no directius on els infants de diferents edats aprenent fent servir com a motor l’interés propi. Són espais plens de materials curosament triats pels mestres però que els nens i nenes poden fer servir quan i com vulguin, depenent dels seus interessos, capacitats o necessitats.

Mètode Montessori – Educació Infantil i Primària

Benvinguts a la pàgina del Grup de Treball el Mètode Montessori per a les etapes d’Infantil i Primària del Pla de Formació de Zona de La Selva II 2013-2014.
Us presentem el material elaborat per docents de cadascun dels nivells (Educació infantil, Cicle inicial, Cicle mitjà i Cicle superior) amb l’objectiu de fer un recull d’activitats dissenyades a partir del mètode implantat per la Dra. Maria Montessori.