Setmana de la Ciència 2018

Com és habitual en els darrers cursos, a mitjans de novembre organitzem una nova edició de l’activitat ”La ciència en primera persona”emmarcada en la 23ª Setmana de la Ciència a les escoles 2018 que promou el Departament d’Ensenyament conjuntament amb la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI).

L’activitat es fonamenta en l’organització d’un centenar de conferències-col·loqui simultànies arreu de Catalunya, adreçades preferentment a l’alumnat de 3r i 4rt d’ESO. Les conferències van a càrrec de persones dedicades a la investigació que explicaran la seva tasca, tant des del vessant científic com humà amb l’objectiu clar d’estimular i potenciar la seva vocació científica.

Accés a les fotografies de les conferències a:    Institut de Vidreres      /    Teatre de Blanes