sess-8-2011-2012 8a Trobada No presencial. Treball pràctic. Escollir entre: un PI sobre dificultats de lectoescriptura un material adaptat segons les pautes de Lectura Fàcil Data límit: 22 de juny. eMail: Enviar el treball a Soletat Simó ssimo@xtec.cat Autora/es Tema Documents enviats 1 Cristina Bielsa Adaptació de materials, per a una alumna amb retard greu d’aprenentatges de cicle formatiu de grau mig. Utilitza, parcialment, les recomanacions de Lectura Fàcil. explicacio.doc escaneig.pdf UD3-ELS-ALIMENTS-I-LES-INDUSTRIES-ALIMENTARIES.doc UD3-ELS-ALIMENTS-I-LES-INDUSTRIES-ALIMENTARIES_adaptat.doc 2 Ester Planas i Núria Mestres Avaluació de la comprensió lectora. Proves de 3r de primària. Introduccio-Av-COMPRENSIO-LECTORA-CM.pdf Autoavaluacio-de-la-lectura-a-laula.pdf 1a-Prova-de-comprensio-lectora.pdf 2a-Prova-de-comprensio-lectora.pdf 3 Gemma Costas i Montse Martínez Pla Individualitzat d’un alumne de 2n de primària. Àrea de Llengua. Protocol_PI_seminari.docx N_Llengua.xls Protocol_dislexia.pdf Estudi_optometric.pdf 4 Lídia Martín Pla individualitzat de l’Àrea de Llengua d’una alumna de 3r de primària, amb discapacitat motriu. PI_A_.docx 5 M Vega García Pla individualitzat d’un alumne de P4 amb diagnòstic de TEA. Hi ha documents amb el PI de tres àrees. Pla individualitzat de Llengua i Matemàtiques d’un alumne de 5è de primària. Pla-indiviual-seminari.docx Area-descoberta.docx Area-llenguatge.docx Area-natural-i-social.docx Pla_indiviual_curset.docx 6 M.Isabel Brusi Pla Individualitzat. Àrea de Llengua. Alumne de 2n curs primària que assisteix a la USEE, diagnosticat de TEA. Inclou exemples d’activitats. PI_CRP.docx 7 M.Pilar Uriel Pla Individualitzat. Àrea de Llengua. Alumne de 4t curs de primària. PI_Seminari.docx 8 Maria Ramón Pla Individualitzat d’un alumne de 1r de primària amb dificultats de lectura i escriptura. Inclou programació de 4 unitats didàctiques. PLA_INDIVIDUALITZAT_d_en_X.docx 9 Rosa Velasco Proposta de pla individualitzat d’un alumne amb dificultats de lectoescriptura PROPOSTA_DE_PLA_INDIVIDUALITZAT.docx 10 Susanna Cerdà Pla Individualitzat d’una alumna de 1r de primària amb dificultats de lectura i escriptura treball_seminari2011-12.docx MATERIALS, ENLLAÇOS I DOCUMENTS Enllaç a l’enquesta telemàtica: http://aplitic.xtec.cat/pls/soloas/pk_for_mod_ins.p_for_form_cons_selec (fins el 25/06/2012) Accés a l’enquesta específica de valoració de les sessions: enquesta-SNEE-sessions-11-12.doc
8a Trobada
No presencial. Treball pràctic. Escollir entre:
Data límit: 22 de juny. eMail: Enviar el treball a Soletat Simó ssimo@xtec.cat
amb retard greu d’aprenentatges de cicle formatiu de grau mig.
Utilitza, parcialment, les recomanacions de Lectura Fàcil.
escaneig.pdf
UD3-ELS-ALIMENTS-I-LES-INDUSTRIES-ALIMENTARIES.doc
UD3-ELS-ALIMENTS-I-LES-INDUSTRIES-ALIMENTARIES_adaptat.doc
Núria Mestres
Autoavaluacio-de-la-lectura-a-laula.pdf
1a-Prova-de-comprensio-lectora.pdf
2a-Prova-de-comprensio-lectora.pdf
Montse Martínez
N_Llengua.xls
Protocol_dislexia.pdf
Estudi_optometric.pdf
amb discapacitat motriu.
Hi ha documents amb el PI de tres àrees.
Pla individualitzat de Llengua i Matemàtiques d’un alumne de 5è de primària.
Area-descoberta.docx
Area-llenguatge.docx
Area-natural-i-social.docx
Pla_indiviual_curset.docx
que assisteix a la USEE, diagnosticat de TEA.
Inclou exemples d’activitats.
i escriptura. Inclou programació de 4 unitats didàctiques.
lectura i escriptura
MATERIALS, ENLLAÇOS I DOCUMENTS
Enllaç a l’enquesta telemàtica:
http://aplitic.xtec.cat/pls/soloas/pk_for_mod_ins.p_for_form_cons_selec
(fins el 25/06/2012)
Accés a l’enquesta específica de valoració de les sessions: