seminariee

Seminari d’Inclusió i NEE de Sant Martí

Seminari curs 2020-2021:
Diversos temes
(Temps Covid, Gestionar Emocions, Eines per alumnat vulnerable, Treball amb famílies…)

Seminari curs 2019-2020:
Diversos temes
(Risc autolític, Pictogrames TEACCH, Pràctiques restauratives, Suports CEEPSIR, Pràctiques d’èxit, DUA)

Seminari curs 2018-2019:
Diversos temes
(Llenguatge positiu, PACBAL, Assetjament entre iguals – CESC, Tècnica vocal, Mètode TEACCH, Projecte MURS)

Seminari curs 2017-2018:
Sessió PI
Sessió Orientadors/Decret
Diversos temes
(Intel·ligència emocional i Mindfulness a l’aula, Comunicació augmentativa, Programa Escolta’m i Pràctiques Restauratives, Intervenció a Educació Infantil, Metodologies matemàtiques (2))

Seminari curs 2016-2017:
Diversos temes
(Escola i família. Recursos TAC i pensament visual. Metodologies matemàtiques (1). Alumnat amb trastorn de conducta. Adolescència i TEA. Altes capacitats a l’escola)

Seminari curs 2015-2016:
Diversos temes
(Educació emocional. Més sobre PI. Pràctiques innovadores. Suports TIC per a lectura i escriptura. Avaluar en una escola inclusiva. Actuacions fisioterapeuta. El centre educatiu com entorn protector)

Seminari curs 2014-2015:
Diversos temes
(PI per competències. PI específics: dislèxia, TDAH, altes capacitats, guies Dep.Ense. Treball en equip i orientació. Llenguatge oral. Recursos TIC-TAC. CA/AC Aprenentatge cooperatiu)

Seminari curs 2012-2013:
Trastorn de l’Espectre Autista
–>Documents, materials, enllaços

Seminari curs 2011-2012:
Dificultats de lectura i escriptura
–>Accés directe a activitats TIC de suport a la lectura i l’escriptura

Seminari curs 2010-2011:
Diversos temes
(Dos docents a l’aula. Índex per a la inclusió. Suport conductual positiu. Alumnat amb TGD. Retard de llenguatge. Sistemes de llenguatge alternatius. TAC i NEE)

Seminari curs 2009-2010:
Diversos temes
(Plans Individualitzats. Dèficit motriu. USEE. Aplicacions informàtiques i NEE. Trastorn de llenguatge, TGD/TEA. Suport conductual positiu)