First Lego League de la UPC

Moltes felicitats a l’INS Joan d’Àustria i a les Escolàpies de Sant Martí que han guanyat el torneig de la First Lego League !!

Aquesta classificació els permet passar a la final estatal, que tindrà lloc a Tenerife els dies 23 i 24 de Març. Molta sort!

(RE) Imagina’t – 10a edició

Concurs RE(Imagina’t)– Fem un clip no sexista –

L’escola Voramar ha guanyat un premi en la categoria 14-16 anys:

Mort als estereotips

• Guió realitzat per Martina Valls, Guillem Egea i Cristina Martos de l’Escola Voramar de Barcelona.
  • Consulteu el storyboard.

Espais de ciència

El proper dijous 14 de març, a les 18.00 h, es farà la presentació del nou espai “Explora 0-6” del Museu Nacional de la Ciència i de la Tècnica de Catalunya (mNACTEC).

Llegeix més»

El rap de les dones

Us fem difusió d’una proposta didàctica que va realitzar l’Escola Mossèn Jacint Verdaguer de Barcelona. La proposta és la creació d’un rap amb l’objectiu de donar visibilitat al paper de la dona en la societat. Us convidem a realitzar-la i compartir-la!

Proposta didàctica “EL RAP DE LES DONES”

JEDAI 2019 Ins Joan d’Àustria

Dies: 13 i 21 de març a l’Institut Joan d’Àustria

Jornades d’interacció entre empreses, estudiants i docents d’informàtica

Des de fa uns anys a l’INS Joan d’Àustria – i més concretament des del Departament d’Informàtica, responsables directes de la docència dels cicles formatius del centre – porten a terme diverses actuacions encaminades a proporcionar a l’alumnat una formació de qualitat, no tan sols en l’àmbit curricular sinó també en molts altres aspectes transversals de la seva formació.

Llegeix més»