Jornada l’Escola Inclusiva, recull de reflexions

El 10 d’abril de 2019 el paranimf i l’aula magna de la Universitat de Barcelona va acollir una jornada de debat entorn a l’Escola Inclusiva organitzada per la Fundació Aspasim.

Hi van participar responsables del Departament d’Educació de la Generalitat i del Consorci d’Educació i de l’Institut Municipal d’Educació de l’Ajuntament de Barcelona, membres d’entitats de l’àmbit, professionals del món educatiu i famílies per reflexionar sobre models, eines, polítiques i experiències que ens permetin seguir avançant en la inclusió de l’alumnat amb Necessitats Específiques de Suport Educatiu (NESE) a l’escola ordinària.

Us compartim el dossier amb el recull de reflexions de la Jornada. El podeu descarregar fent clic aquí.