Formació: Entrenament de la memòria, millora de l’aprenentatge i salut cognitiva

Des del Servei d’Orientació Educativa i Participació de l’Alumnat ofereixen l’activitat formativa 2003070519 Entrenament de la memòria, millora de l’aprenentatge i salut cognitiva per als centres educatius de primària i secundària.

La formació presenta pautes i estratègies concretes per tal que els alumnes puguin desenvolupar la memòria tenint en compte els factors cognitius i emocionals de l’aprenentatge.

L’activitat està dinamitzada per la Fundació Rosa María Vivar, una fundació amb la missió de conscienciar de la importància d’entrenar la memòria i altres funcions cognitives des de la infantesa i al llarg de tota la vida, tot potenciant l’aprenentatge i la millora de la salut cognitiva per a una millor qualitat de vida davant malalties neurodegeneratives.

Us facilitem l’adreça d’inscripció que inclou informació addicional: