18a edició del concurs escolar Consumópolis

Oberta la convocatòria per participar al concurs escolar Consumópolis adreçat a alumnat de cicle superior d’educació primària, 1r cicle d’ESO, 2n cicle d’ESO i Formació Professional Bàsica.

Aquest concurs, que té com a objectiu el foment del consum responsable, se centra aquesta edició que té per lema “A Internet, et creus tot el que veus?”, en la realització d’un vídeo, l’objectiu del qual serà convèncer al seu entorn escolar, familiar i social de la necessitat d’utilitzar de forma responsable Internet, donant a conèixer les bones pràctiques en aquesta matèria.

Per accedir a la inscripció i informació addicional podeu accedir al següent enllaç: https://consum.gencat.cat/ca/detalls/noticia/Consumopolis-18