Debats d’educació: Com connectar el mercat tecnològic amb els docents perquè la innovació sigui útil a l’aula?

El proper 5 d’abril a les 18.30 h, podreu conversar amb Steven Hodas, director executiu de l’oficina d’innovació del Departament d’Educació de Nova York entre els anys 2012 i 2014, creador de plataformes tecnològiques d’aprenentatge personalitzades, i assessor d’entitats educatives publiques i privades.

Actualment, els recursos tecnològics disponibles en l’àmbit educatiu són nombrosos però sovint no es converteixen en eines veritablement útils a l’aula per respondre a les necessitats i reptes de l’escola per a millorar els aprenentatges i el rendiment escolar. El cas iZone demostra que crear xarxes de col·laboració entre la indústria tecnològica i el món educatiu pot ser un pas molt rellevant.

Més informació i inscripcions a la web http://www.fbofill.cat/agenda/com-aconseguir-que-la-innovacio-tecnologica-ajudi-als-docents-en-la-millora-del-rendiment

Aquesta conferència que es podrà seguir via streaming està proposada per la Fundació Bofill.