Visites virtuals a TV3 i Catalunya ràdio

La Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals ofereix la possibilitat de visitar de manera virtual les instal·lacions de Televisió de Catalunya i Catalunya Ràdio per descobrir de prop la televisió i ràdio públiques. Aquest nou format de visita, adaptat a la situació actual, permetrà veure des de dins com són i com es treballa en aquests mitjans de comunicació, des de qualsevol lloc on us trobeu.

Les visites s’han de reservar, són gratuïtes i es  podran fer de dilluns a divendres fins el 30 de juny de 2022. Hi ha possibilitat de fer la visita amb llenguatge de signes.